12 ΤΡΟΦΕΣ που περιέχουν ΒΙΤΑΜΙΝΗ C

Η βιταμίνη C που βρίσκεται; Δείτε που βρίσκεται η βιταμίνη C και ποιες τροφές την περιέχουν σε μεγάλη περιεκτικότητα. Όλοι γνωρίζουμε τη σπουδαιότητα της βιταμίνης C, γι αυτό το λόγο και εμείς
δημιουργήσαμε ένα ΒΙΝΤΕΟ με τις πιο υγιεινές τροφές στον κόσμο που περιέχουν βιταμίνη C.

►► Πριν ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ με την ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ του ΒΙΝΤΕΟ, ακολουθείστε μας στις παρακάτω κοινωνικές σελίδες που σας ενδιαφέρουν:

★ YOUTUBE (Εγγραφή στο κανάλι μας) → https://goo.gl/kLQzoC
★ TWITER → https://goo.gl/vVjXSA
★ FACEBOOK → https://goo.gl/TEje3m

►► ΔΕΙΤΕ και άλλα ΑΡΘΡΑ σχετικά με τη βιταμίνη C στην ιστοσελίδα μας:

★ Πόση ΒΙΤΑΜΙΝΗ C χρειαζόμαστε την ημέρα; → https://goo.gl/eXTYVh
★ 17 τροφές με ΒΙΤΑΜΙΝΗ C → https://goo.gl/pqfrtK
★ Πόση BITAMINH C έχει ένα πορτοκάλι; → https://goo.gl/KEpzak
★ Πόση BITAMINH C έχει ένα λεμόνι; → https://goo.gl/ahMFJQ

►► Δείτε και τα συγκεκριμένα ΒΙΝΤΕΟ του καναλιού μας:

★ Νερό με λεμόνι και οφέλη → https://www.youtube.com/watch?v=FH1SsmuNPUw
★ 10 τροφές που καίνει λίπος → https://www.youtube.com/watch?v=18JpSaklZPk
★ 12 λόγοι για να πίνεις πράσινο τσάι → https://www.youtube.com/watch?v=Anw1DaHCMSA
★ Πρέπει να γυμνάζομαι για να αδυνατίσω; → https://www.youtube.com/watch?v=UCmDL2Z9c9c

►► ΣΥΝΕΧΕΙΑ της περιγραφής:

Πολλοί πιστεύουν ότι οι βιταμίνη C, βρίσκεται αποκλειστικά στο πορτοκάλι ή πιστεύουν ότι το πορτοκάλι είναι το φρούτο που περιέχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C. Κάτι τέτοιο όμως δεν
ισχύει φυσικά. Υπάρχουν και άλλα φρούτα που περιέχουν βιταμίνη C, και μάλιστα με περισσότερη περιεκτικότητα από το πορτοκάλι.

Όποτε σε αυτό το βίντεο, θα δείτε σουπερ υγιεινές τροφές που περιέχουν πολύ βιταμίνη C, και σας προτείνουμε να τις εντάξετε και εσείς στην καθημερινή σας διατροφή. Επειδή ως γνωστόν, η βιταμίνη C
και τα οφέλη από την πρόσληψη της είναι μεγάλα, ας δούμε αναλυτικά την λίστα με τις 12 αυτές υγιεινές τροφές:

1) ΦΡΑΟΥΛΕΣ
2) ΚΕΡΑΣΙΑ
3) ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ
4) ΠΑΠΑΓΙΑ
5) ΜΑΥΡΗ ΣΤΑΦΙΔΑ
6) ΑΚΤΙΝΙΔΙΑ
7) ΠΙΠΕΡΙΕΣ
8) ΓΚΟΥΑΒΑ
9) ΛΑΧΑΝΑΚΙΑ ΒΡΥΞΕΛΛΩΝ
10) ΠΕΠΟΝΙΑ
11) ΣΚΟΥΡΑ ΦΥΛΛΩΔΗ ΛΑΧΑΝΙΚΑ
12) ΦΡΟΥΤΑ ΑΜΑΛΑΚΙ

Όπως, παρατηρείτε η λίστα αποτελείται από τα πιο υγιεινά φρούτα και λαχανικά, και αποτελείται μια πολύ καλή λίστα με μερικές από τις πιο υγιεινές τροφές στον κόσμο. Δείτε τις και προσπαθήστε να
εντάξετε μερικές από αυτές στην καθημερινή σας διατροφή.

►► ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ για τη ΒΙΤΑΜΙΝΗ C

Η βιταμίνη C είναι η πιο ξακουστή βιταμίνη, εκείνη που για να μεγαλώσουμε σωστά, όπως έλεγαν οι γονείς μας έπρεπε να καταναλώνουμε. Φυσικά δεν είχαν άδικο! Στο άκουσμα της βιταμίνης C αμέσως
ο νους τρέχει στα πορτοκάλια. Ωστόσο, δεν είναι τα μόνα που περιέχουν ασκορβικό οξύ, όπως διαφορετικά ονομάζεται, καθώς υπάρχουν τρόφιμα που περιέχουν μεγαλύτερες ποσότητες βιταμίνης C
από τα πορτοκάλια.

Η ιστορία της βιταμίνης αυτής ξεκινάει από τις αρχές του 18ου αιώνα, περίπου το 1700, τότε που οι ναυτικοί νοσούσαν και πολλοί από αυτούς έχαναν τη ζωή τους χωρίς κανένας να γνωρίζει τις αιτίες.
Τα πρώιμα συμπτώματα τους ήταν αδυναμία, πόνοι στις αρθρώσεις, εμφάνιση εξανθημάτων στα πόδια, αιμορραγία στα ούλα, απώλεια δοντιών και δύσκολη επούλωση πληγών. Ο Σκωτσέζος James
Lind, ο γιατρός του βασιλικού πλοίου HMS Salisbury διεξήγαγε κλινικές δοκιμές πάνω στο πλοίο, προκειμένου να εντοπίσει τις αιτίες της νόσου. Η ονομασία της συγκεκριμένης ασθένειας ήταν
σκορβούτο και αποδείχτηκε από τον Lind πως τα αίτια ήταν η απουσία ασκορβικού οξέος από τη διατροφή των ναυτικών. Λόγω των μεγάλων διαστημάτων που διαρκούσαν τα ταξίδια, τα πληρώματα
των πλοίων τρέφονταν κυρίως με κρέας και ψάρι παστό, καθώς φρούτα και λαχανικά δε μπορούσαν να τα συντηρήσουν.

Το 1912 για πρώτη φορά ο Πολωνό-Αμερικανός χημικός Casimir Funk υπέθεσε ότι το σκορβούτο οφείλεται στην έλλειψη μιας άγνωστης υδατοδιαλυτής ουσίας που την ονόμασε αντισκορβουτικό
παράγοντα. Το 1920, ο Βρετανός βιοχημικός Jack Cecil Drummond πρότεινε την ονομασία βιταμίνη C για την ουσία αυτή.