Πως να κάνω καθίσματα στον τοίχο;

Πως να κάνω καθίσματα στο σπίτι μου; Μια από τις καλές ασκήσεις για τα πόδια στο σπίτι που μπορείτε και εσείς να εκτελέσετε είναι τα καθίσματα στον τοίχο (Sit Walls στα αγγλικά).

►► Σορτσάκι MyProtein → http://tidd.ly/7254dc52

►► Το αντίστοιχο άρθρο στο blog → https://fit4art.com/el/blog/10382/%CE%91%CF%83%CE%BA%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CF%8C%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B9-Sit-Walls

►► Πριν ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ με την ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ του ΒΙΝΤΕΟ, ακολουθείστε μας στις παρακάτω κοινωνικές σελίδες που σας ενδιαφέρουν:

★ YOUTUBE (Εγγραφή στο κανάλι μας) → https://goo.gl/kLQzoC
★ TWITER → https://goo.gl/vVjXSA
★ FACEBOOK → https://goo.gl/TEje3m

►► Δείτε και τα συγκεκριμένα ΒΙΝΤΕΟ του καναλιού μας:

★ Εκτάσεις τρικεφάλων → https://www.youtube.com/watch?v=kBEDtUZCJHM
★ Κάμψεις για αρχάριους → https://www.youtube.com/watch?v=lZohliXlZks
★ Έλξεις σε μονόζυγο με ανάποδη λαβή → https://www.youtube.com/watch?v=K7WwlbRBsrY
★ Έλξεις σε μονόζυγο για αρχάριους με βοήθεια καρέκλας → https://www.youtube.com/watch?v=ibarEBV56jM

►► ΣΥΝΕΧΕΙΑ της περιγραφής:

Μετά από την προτροπή της φίλης μας της ΜΑΡΙΑΣ, η όποια ήρθε στο blog μας (http://fit4art.com) και μου έστειλε το αντίστοιχο μήνυμα:

"Γεια σου Βασίλη. Ωραίο το κανάλι σου και τα βίντεο. Μ' αρέσουν κυρίως τα βίντεο με τη διατροφή που έχεις κάνει. Θέλω και εγώ να αρχίσω να γυμνάζομαι στο σπίτι μου. Είμαι εντελώς αρχάρια, δεν με ενδιαφέρει να κάνω μύες, δεν με ενδιαφέρουν τα μονόζυγα και οι κάμψεις. Θα ήθελα να δυναμώσουν τα πόδια μου. Θα ήθελα να μου δείξεις μια άσκηση που δεν χρειάζεται βάρη, δεν έχω εξοπλισμό στο σπίτι, θα ήθελα να είναι μόνο με το βάρος του σώματος μου. Ευχαριστώ !!!"

Όποτε, διάλεξα σε αυτό το βίντεο να μιλήσω για τα γνωστά καθίσματα στον τοίχο (Sit Walls), που είναι μια από τις καλές ασκήσεις για τα πόδια, η όποια είναι συγχρόνως και εύκολη στην εκτέλεση και ασφαλής. Αυτό που χρειαζόμαστε μόνο είναι το σωματικό μας βάρος και έναν τοίχο (που σαφώς ο καθένας διαθέτει στο σπίτι του).

Τα καθίσματα στον τοίχο (SIT WALLS) είναι πολύ ΚΑΛΗ και ΑΣΦΑΛΗΣ άσκηση, μιας και η εκτέλεση της δεν απαιτεί κάποιον αριθμό επαναλήψεων και δεν χρειάζεται να είμαστε ιδιαίτερα συγκεντρωμένοι στην στάση του σώματος (καθώς το σώμα μας δεν μετακινείται, αλλά μένει σταθερό) κατά την διάρκεια της άσκησης, όσο χρειάζεται να είμαστε σε άλλες ασκήσεις (πχ καθίσματα).

Αυτό που έχουμε να κάνουμε, είναι αφού πάρουμε την κατάλληλη στάση (ίσια τοποθέτηση της πλάτης στον τοίχο) και δώσουμε τη σωστή κλίση στα πόδια μας (90 μοίρες), καθόμαστε για κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (15 δευτερόλεπτα έως 1 λεπτό) στη συγκεκριμένη στάση.

Αυτοί που εκτελούν 1η φορά την άσκηση, θα πρέπει να προσέξουν να υπάρχει καλή τριβή μεταξύ των ποδιών τους και του πατώματος, για να μη ξελασκαρουν τα πόδια κατά τη διάρκεια της άσκησης και χτυπήσουν ή τραυματιστούν. Επίσης, το ιδανικό για αυτούς είναι να αρχίσουν σιγά-σιγά, χωρίς να μπουν δυνατά στην άσκηση. Με λίγα λόγια, αρχικά πρέπει να την εκτελέσουν στην πιο εύκολη μορφή της, όπου το κάθε σετ θα διαρκεί 15 δευτερόλεπτα και το κάθε διάλειμμα θα διαρκεί 1 λεπτό.

Όσο θα συμβιβαζόμαστε με την άσκηση, θα μπορούμε να την κάνουμε και πιο δύσκολη. Η άσκηση δυσκολεύει προοδευτικά με την εξής τρόπο:

1) Εκτέλεση μόνο με το σωματικό μας βάρος, με κάθε σετ να είναι στα 15 δευτερόλεπτα και κάθε διάλειμμα στο 1 λεπτό.

2) Αύξηση του σετ έως και 1 λεπτό.

3) Μείωση του διαλείμματος έως και 15 δευτερόλεπτα.

4) Αλλαγή στάσης χεριών, κατά τη διάρκεια της άσκησης: α) Τα χέρια σε ευθεία γραμμή, παράλληλα προς το δάπεδο και β) η στάση του φυλακισμένου, με τις παλάμες των χεριών μας τοποθετημένες στο πίσω μέρος της κεφαλής μας (σβέρκος).

5) Πρόσθετο βάρος με την προσθήκη αλτήρων.

Δοκιμάστε αυτή την άσκηση για τα πόδια στο σπίτι σας, για να δυναμώσετε όλους τους μύες των ποδιών σας. Όσοι είναι προχωρημένοι ή πάνε γυμναστήριο, μπορούν να την προσθέσουν στο τέλος της ρουτίνας τους (προπόνηση ποδιών), για ένα πιο δυνατό μυϊκό ερέθισμα.

Μη ξεχάσετε να εισπνέετε από την μύτη και να εκπνέετε από το στόμα, κατά τη διάρκεια της άσκησης. Σας το τονίζω αυτό, διότι εγώ συνέχεια το ξεχνάω. Φυσικά, η συγκεκριμένη συμβουλή ισχύει για όλες τις μυϊκές ασκήσεις, όπου και αν τις κάνετε.

Ελπίζω να σας άρεσε το ΒΙΝΤΕΟ και τα ξαναλέμε σύντομα με περισσότερες ασκήσεις για πόδια στο σπίτι. Καλά να περνάτε !!!

►► ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ του ΒΙΝΤΕΟ:

ασκησεις για τα ποδια στο σπιτι, ασκησεις για τα ποδια, ασκησεις για ποδια, ασκησεις για ποδια με βαρακια, ασκησεις για ποδια με αλτηρες, ασκησεις για ποδια και γλουτους στο σπιτι, ασκησεις για ποδια στο σπιτι για αντρες, ασκησεις για ποδια στο σπιτι για γυναίκες, γυμναστικη στο σπιτι για ποδια, προπονηση ποδια, προπονηση ποδιων για ογκο, προπονηση ποδιων, γυμναστικη στο σπιτι για αρχαριουσ, γυμναστικη στο σπιτι