ΒΙΤΑΜΙΝΗ A | Βιταμίνες για ΣΩΣΤΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΕΥΕΞΙΑ και ΥΓΕΙΑ

ΒΙΤΑΜΙΝΗ Α είναι μια από τις ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ειδικά για τα μάτια και για το δέρμα. Ποιες πήγες-τροφές την περιέχουν; Ποια τα οφέλη, οι ιδιότητες & οι παρενέργειες;

Με φόρα από το προηγούμενο άρθρο, από σήμερα θα ξεκινήσουνε να μιλάμε για την κάθε ΒΙΤΑΜΙΝΗ ξεχωριστά. Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για τη βιταμίνη Α, η οποία ανήκει στην κατηγορία των λιποδιαλυτών βιταμινών και ειναι απαραίτητη για την καλή υγεία του οργανισμού μας. Άλλες ονομασίες που έχει η βιταμίνη Α είναι οι εξής: Αξηροφθόλη & ρετινόλη.

Όποτε για σωστη διατροφη και υγεια του οργανισμου μας, η ΒΙΤΑΜΙΝΗ Α αποτελεί και αυτή απαραίτητη προυπόθεση και ειναι σημαντικό να προσλαμβάνεται από τις τροφές που καταναλώνουμε.

► ΒΙΤΑΜΙΝΗ Α: Οφέλη & ιδιότητες

Οι ιδιότητες της βιταμίνης Α και τα οφέλη της πρόσληψης της από εμάς τους ανθρώπους, σχετίζονται κυρίως με τις παρακάτω ενότητες:

• Μάτια
Ο κύριος ρόλος της βιταμίνης Α αφορά την όραση και τα μάτια μας. Η βιταμίνη Α παίρνει σημαντικό μέρος στο σχηματισμό της ροδοψίνης, μιας χρωστικής ουσίας των ματιών μας που εμπλέκεται κυρίως στη νυχτερινή όραση των οφθαλμών μας.

• Κυτταρική Διαφοροποίηση
Η βιταμίνη Α παίζει σημαντικό ρόλο στην κυτταρική διαφοροποίηση και είναι συνεπώς απαραίτητη στην αναδόμηση και δημιουργία των νέων κύτταρων του οργανισμού μας.

• Δέρμα και Βλεννογόνοι
Η βιταμίνη Α παίζει ρόλο στη διατήρηση της υγειας, της συνοχής του δέρματος και των βλεννογόνων μας, βοηθώντας στην πρόληψη και καταπολέμηση των λοιμώξεων της μύτης, του λάρυγγα, των πνευμόνων, του ουροποιητικού συστήματος κτλ.

• Άλλες ιδιότητες
Η βιταμίνη Α συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη και την υγεια του εμβρύου (κατά την περίοδο εγκυμοσύνης από τις γυναίκες) . Επίσης επηρεάζει σημαντικά την ανάπτυξη των οστών, την όρεξη, τη γεύση, την ακοή, την ανάπτυξη και την παραγωγή του σπέρματος στους άνδρες.

«ΒΙΤΑΜΙΝΗ Α για τα μάτια» και «ΒΙΤΑΜΙΝΗ Α για το δέρμα» είναι μερικές από τις συνήθεις φράσεις που χαρακτηρίζουν και προσδιορίζουν τις ιδιότητες και τα καλά οφέλη λήψης αυτής της βιταμίνης.

► ΒΙΤΑΜΙΝΗ Α: Πηγές & τροφές

Καταρχάς, τη βιταμίνη Α μπορούμε να τη βρούμε σε αφθονία στα ψάρια και στα αυγά τους. Επίσης βρίσκεται στο βούτυρο, στο γάλα και στο συκώτι διαφόρων ζώων. Η βιταμίνη Α δεν βρίσκεται αυτούσια σε κανένα λαχανικό ή φρούτο, αλλά αξίζει να αναφέρουμε ότι κάποια λαχανικά και φρούτα περιέχουν συστατικά, που βοηθούν τον οργανισμό μας να συνθέσει τη ΒΙΤΑΜΙΝΗ Α από μόνος του. Ας αναφέρουμε ένα παράδειγμα, το καρότο περιέχει σε μεγάλες ποσότητες την προβιταμίνη Α ή αλλιώς β-καροτένιο, το όποιο είναι το κύριο θρεπτικό συστατικό που χρησιμοποιεί ο οργανισμός μας για να συνθέσει τη βιταμίνη Α.

► Διαβάστε περισσότερα εδώ → https://goo.gl/M9nnLV
---------------------------------------------------------------------------------

ΒΙΝΤΕΟ σχετικά με ΔΙΑΤΡΟΦΗ
---------------------------------------------------------------------------------
★ Yγιεινο πρωινο με βρωμη ► https://www.youtube.com/watch?v=9BeaGXBiV2M
★ Φρουτοσαλάτα ένα γεύμα με υδατάνθρακες και βιταμίνες ► https://www.youtube.com/watch?v=MkE-IWQaqbk&t=267s
★ Νερο με λεμονι ► https://www.youtube.com/watch?v=FH1SsmuNPUw&t=41s
----------------------------------------------------------------------------------

ΒΙΝΤΕΟ σχετικά με ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ
---------------------------------------------------------------------------------
★ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ: Βιολογική σημασία & βιολογική διάκριση τους ► https://www.youtube.com/watch?v=lGTK6SPZg0M&t=28s
----------------------------------------------------------------------------------

✓ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ
---------------------------------------------------------------------------------
★ Facebook ► https://www.facebook.com/fit4artGR
★ Twitter ► https://twitter.com/fit4artGR
★ Youtube ► https://www.youtube.com/c/fit4art
----------------------------------------------------------------------------------

© 2016 - Fit4Art