Ψυχαγωγία Ενημέρωση

Όλα τα μέτρα στους οίκους ανοχής - Δεν πατάει κάνεις μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων

Όλα τα μέτρα στους οίκους ανοχής - Δεν πατάει κάνεις μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων

Αναλυτικά όλα τα μέτρα που θα ισχύσουν από αύριο (15/6) στους οίκους ανοχής, οι οποίοι ανοίγουν ξανά.

Νέα εποχή και στους οίκους ανοχής, οι οποίοι θα πρέπει να προσαρμοστούν -και αυτοί- στην εποχή του κορονοϊού.

Αύριο, λοιπόν, Δευτέρα 15 Ιουνίου, ανοίγουν ξανά

0000

τις... πύλες τους, αλλά με μέτρα πρωτοφανή και αυστηρά.

Συγκεκριμένα,σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Καθημερινή», το πρωτόκολλο υγιεινής λόγω της πανδημίας προβλέπει μεταξύ άλλων:

  • παροχή υπηρεσιών μόνο μέχρι 15 λεπτά,
  • χρήση μάσκας από τους πελάτες και τους εργαζόμενους,
  • αλλά και ανοιχτά παράθυρα.

Επίσης, επιβεβαιώνεται οκανόνας που θα κόψει...

πελατεία, που είναι το γεγονός ότι θα πρέπει να κρατούντα στοιχεία του πελάτη.

Αναλυτικά τα νέα μέτρα προστασίας στους οίκους ανοχής

  • Οι εργαζόμενοι πρέπει να πλένουν τα χέρια τους με νερό και υγρό σαπούνι ή με αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα πριν και μετά κάθε πελάτη.
  • Εάν χρειάζεται, εφαρμογή γαντιών μιας χρήσης. Αποφυγή περιττής φυσικής επαφής (όπως η χειραψία).
  • Διατήρηση ανοιχτών παραθύρων και θυρών για είσοδο νωπού αέρα εκτός από τις
  • πόρτες δωματίων όπου παρέχονται υπηρεσίες.
  • Η παροχή υπηρεσιών να μην ξεπερνά τα 15 λεπτά ανά πελάτη.
  • Δεν επιτρέπεται η παροχή υπηρεσίας με δύο ή περισσότερους πελάτες.
  • Κατά τη επαφή, θα πρέπει να εφαρμόζονται στάσεις που εξασφαλίζουν απόσταση και όχι πρόσωπο με πρόσωπο επαφή. Κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας, πρέπει να υπάρχει απόσταση τουλάχιστον ενός αντιβραχίου μεταξύ των κεφαλών των δύο ατόμων.
  • Χρησιμοποίηση εργαλείων μιας χρήσης, εάν είναι δυνατόν. Απολύμανση εργαλείων εργασίας μεταξύ δύο πελατών. Απαγόρευση χρήσης βρώσιμων αντικειμένων.
  • Συνιστάται η χρήση υφασμάτινης μη ιατρικής μάσκας για όλες τις υπηρεσίες. Η πρακτική αυτή θα μπορούσε να ενταχθεί στο πλαίσιο παιγνίου, προκειμένου να καταστεί αποδεκτή κατά τη διάρκεια των πράξεων.
  • Τήρηση πελατολογίου όπου θα αναγράφεται το μικρό όνομα και τηλέφωνο επικοινωνίας για λόγους εχεμύθειας. Όλοι οι πελάτες ενημερώνονται ότι τα δεδομένα επικοινωνίας τους διατηρούνται για τέσσερις εβδομάδες σε κλειστό φάκελο για τον εντοπισμό και ιχνηλάτηση σε περίπτωση κρούσματος.
  • Αποφυγή πληρωμής με μετρητά και χρήση πλαστικών καρτών με ανέπαφη συναλλαγή.

Leave a Comment